وبلاگ عروسی | عروسی | مطالب محوریت عروسی و مجالس

بهترین مطالب از همه جا درباره موضوعاتی نظیر مجالس و تشریفات

وبلاگ عروسی | عروسی | مطالب محوریت عروسی و مجالس

بهترین مطالب از همه جا درباره موضوعاتی نظیر مجالس و تشریفات

بهترین مطالب از همه جا درباره موضوعاتی نظیر مجالس و تشریفات | تشریفات و مجالس و عروسی

  • ۰
  • ۰

برای بهترین و هیجان انگیزترین متن های تبریک شب یلدا به دوستانتان میتوانید این مطلب را با دقت بخوانید و از عکس نوشته های یلدایی برای اینستاگرام و پروفایل استفاده کنید.

 

پیام تبریک شب یلدا به دوستان با بهترین متن های کوتاه و جذاب

 

تصاویر یلدا مبارک را از کجا پیدا کنید؟

تصاویر یلدا مبارک را از کجا پیدا کنید؟

در بعضی مواقع، پیدا کردن تصاویر مناسب برای تبریک یلدا، اصلی‌ترین چیزی است که برای پروفایل شب یلدا دخترانه و یا پست‌های اینستاگرامی مناسب است. در ادامه، جدیدترین و زیباترین عکس نوشته اسم یلدا را به همراه متن یلدا و اشعار حافظ را باهم می‌بینیم.

تصاویر یلدا مبارک

بهترین تصاویر یلدا مبارک - با محتوای یلدا مبارک

 

تصاویر یلدا مبارک

بهترین تصاویر یلدا مبارک - با محتوای دو قدم مانده که پاییز به یغما برود

 

تصاویر یلدا مبارک

بهترین تصاویر یلدا مبارک - با محتوای یلدایتان مبارک

 

تصاویر یلدا مبارک

بهترین تصاویر یلدا مبارک - با محتوای یلداتون مبارک

 

تصاویر یلدا مبارک

بهترین تصاویر یلدا مبارک - با محتوای شب چله مبارک مناسب ارسال برای دوستان

 

پیام تبریک شب یلدا

یلدا آخرین دلبریِ پائیز است...
مانند زنی که درست لحظهٔ رفتن،
گیسوان مشکی بلندش را باز می کند...!
یلدایتان مبارکباد

 

 

 

مهم نیست هندونه ی شب یلدات شیرین نباشه

یا انارات ترش از آب دراد

یا کدو تنبلی که بار میذاری بیمزه بشه

یا چند تا از گردوهایی که می شکونی پوک باشه

مهم اینه که کسی داری که یلدا رو بهت تبریک بگه

 

 

 

روی گل شما به سرخی انار ، شب شما به شیرینی هندوانه ، خندتون مانند پسته و

عمرتون به بلندی یلدا . شب یلدا مبارک . . .

 

 

 

شبم می تابه یلدایی
دوباره حسه زیبایی
می خونم ماه شبها رو
می گیرم عشق لیلارو
بازم مجنون می شم با تو
ستاره دیده چشماتو
شب یلدای من هر روز
میگه از عشق تو با سوز
یلدایتان مبارکباد

 

 

 

بعد از تو عاشقِ یلدا شدن کار سختی نیست

بی تو هر شب زمستان و هر شب پر از سرماست

و نبودنِ تو عجیب شبیهِ بودن هایِ ماست

پناه میدهم به تو که این شب یلدا تنهایی

خودم هزار شبِ یلدا تنها بوده ام

فرخنده باد این شبِ دیماه

 

 

 

هر چه از روشنی و سرخی داریم برداریم کنار هم بنشینیم و بگذاریم که دوستی ها سدی باشند در برابر تاریکی ها
یلدایتان رویایی…
روزهای تان پر فروغ
شب های تان ستاره باران

 

 

 

” یلدا ”

چه ذوقی دارم

که حتی یک دقیقه بیشتر

در خواب منی !

یلدایت مبارک

 

 

 

من بلندای شب یلدا را ، تا خود صبح شکیبا بودم
شب شوریده ی بی فردا را ، با خیال تو به فردا کردم
چه شبی بود …. ، عجب زجری بود ….
غم آن شب که شب یلدا بود

 

 

 

شب یلدا ز راه آمـــــــــــد دوبـــــــــاره / بگیر ای دوست! از غمهـــــــا کناره
شب شادی وشـــور و مهربانی است / زمـــــــان همدلی و همزبانی است

 

 

 

سال پشت سال گذشته است

و هنوز، کسی نمی داند

بی تو

هر شب

شب یلدای من است . . .

 

 

 

چون تیر رها گشتـه ز چله شده ایم!
مهمان شمــا در شب چله شده ایم!
از برکت ایـن سفره ی الوان شما
تا خرخره خورده،چاق و چلـه شده ایم!

 

 

 

لبی سرد و دلی افسرده داریم /  به سر افکار تیپا خورده داریم
 رسد پایان پاییز و از آغاز /  هزاران جوجه ی نشمرده داریم !

 

 

 

شب یلدای من آغاز شد….

نه سرخی انار نه لبخند پسته نه شیرینی هندوانه…..

بی تو یلدا زجر آور ترین شب دنیاست

بی من یلدایت مبارک

 

 

 

شب یلداست

دلم در خواب پروانه شدن بود

ولی افسوس

دلم در اوج رفتن روبه شمعی سوخت و من نالان

کنار سفره ای از عشق خالی

شبی مایوس و سرگردان دارم امشب . . .

 

 

 

سهم من از شب یلدا شاید…
قصه ای از غصه و انار سرخی که پر از دلتنگی ست
غم هایم بلند همانند شب یلداست

 

 

 

یلدا، تو را دوست دارم، به اندازه همه ستاره هایى که در چشم هایت مى درخشند،
اى خواستنى ترینِ شب ها! طعم تو، به اندازه همه صبح

 

 

کاش می شد

برای ِ یک شب هم که شده

هندوانه باشم

همان قسمتش که سهم ِ توست !

یلدا مبارک

 

 

 

شب یلدا پر بود از انتظار و ناگفته ها

اگر تو نبودی …

تو هستی و من بلندترین شب تاریکی را

برای دوست داشتنت

دقیقه ای بیشتر بیدار می مانم

 

 

 

یاد آن شبها و یلداها بخیر

برف بازی و سرماها بخیر

کرسی و مادربزرگ و قصه ها

آن تخیل ها و رویاها بخیر

دستهای بی حس و سرمازده

کرسی و مطبوع و گرماها بخیر

آن تنقل ها ، لواشک ها ترش

نان شیرین و کدو حلوا بخیر

مردم دریا دل آن روزگار

پاک بازی و سوداها بخیر

جایشان خالیست اکنون پیش ما

یاد آن بگذشتگان ما بخیر ...

 

 

 

سهم من از شب یلدا شاید…

قصه ای از غصه و انار سرخی که پر از دلتنگی ست

غم هایم بلند همانند شب یلداست

 

 

 

پاییز ثانیه ثانیه می گذرد یادت نرود اینجا کسی هست

که به اندازه تمام برگهای رقصان پاییز برایت آرزوهای خوبی دارد

عمرت یلدایی,دلت دریایی,روزگارت بهاری

 

 

 

شما را گر شب یلدا بلنده
مرا لیست طلبکارا بلنده
ولی هندونه ام در شام یلدا
سفیدیّش بود چون شیر گاوا
انارم ترش و گردوهام پوچه
وچشمان زنم افسوس لوچه
بود آجیل تلخ و سیب ها کال
وقطعا می شود وارونه ام فال

 

 

 

تو کیستی که قد و قامت شب هایم به

وسعت بودن و نبودنت اندازه می شود

قبل از تو

شب های تنهایی بلند و طولانی بود

به بلندای یلدایی ترین شب سال

با آمدنت

شب ها کوتاه شدند

به کوتاهی یک غرق شدن در عمق چشمانت

یلدات مبارک بهونه زندگیم

 

 

 

صدای تیک تاک ساعت می آید

زمان می گذرد

و یلدا دستهای پاییز را در دستان زمستان می گذارد

کاش یلدا فکری به حال دستهای ما می کرد . . .

 

 

 

تو میری و من فقط نگاهت می کنم ، تعجب نکن که چرا گریه نمی کنم ، بی تو یک عمر
فرصت برای گریستن دارم ، اما برای دیدن تو همین یک لحظه باقیست ،
تا یلدایی دیگر انتظارت را خواهم کشید . .

 

 

 

من بلندای شب یلدا را

تا خود صبح شکیبا بودم

شب شوریده ی بی فردا را

با خیال تو به فردا کردم

چه شبی بود !؟

عجب زجری بود !؟

غم آن شب که شب یلدا بود

 

 

 

روی شما مثل هندونه
خنده هاتون مثل قاچ هندونه
روزگارتون مثل پوست هندونه
جیبتونم پر تخم هندونه
یلداتون مبارک

 

 

 

هندوانه رویاهایتان شیرین
انار موفقیت هایتان پر دانه
پسته ی خاطراتتان خندان
قصه ی زندگیتان خوش و
عمرتان چون یلدا بلند باد
یلدا مبارک

 

 

 

یاد آن شب ها و یلدا ها بخیر
برف بازی و سرما ها بخیر
کرسی و مادربزرگ و قصه ها
آن تخیل ها و رویا ها بخیر
دست های بی حس و سرمازده
کرسی و مطبوع و گرما ها بخیر
آن تنقل ها ، لواشک ها ترش
نان شیرین و کدو حلوا بخیر
مردم دریا دل آن روزگار
پاک بازی و سودا ها بخیر
جای شان خالی ست اکنون پیش ما
یاد آن بگذشتگان ما بخیر …

 

 

 

امشب یک دقیقه بیشتر مهمان لبخند زیبایت هستم

امشب یک دقیقه بیشتر در نگاه آسمانی ات غرق می شوم

امشب یک دقیقه بیشتر دوستت خواهم داشت

یلدایت مبارک!

 

شب یلدا شب بزم و سرور است / شبی طولانی و غمها بدور است
شباهنگام تا وقت سحرگاه / بساط خنده و شادی چه جوراست
یلدا مبارک

 

 

 

شب ولادت میترا، الهه ی مهر بر آن شویم همانند پیشینیان

اهریمن وجودمان را مغلوب ساخته تا روشنایی مهر و محبت در دلمان جوانه زند و بذر عشق و

دوستی طولانی ترین شب سال را منور کند.. یلدا مبارک

 

 

 

9 ماه گذشت
  بعضیهادلشون شکست
   بعضیها دل شکوندن
    خیلیها عاشق شدن
     و خیلیها تنها شدن
 خیلیها از بینمون رفتن
  خیلیها بینمون اومدن
گریه کردیم و خندیدیم
آرزودارم 3 ماهی
 که در پیش دارید
 آغاز روزهایی باشه
 که آرزوشو دارید
و به آرزوهات برسی
پول ، خونه ،ماشین،
عشق و همسر
سلامتی و هرچی تو دلته
یلداتون مبارک.

 

 

یلدای 99 شما مبارک :)))

منبع:

تشریفینو

https://tashrifino.com/Blog/331/پیام-تبریک-شب-یلدا-دوستان-بهترین-متن-های-کوتاه-جذاب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی